torsdag, august 17, 2006

Flere skatter.



Her er knappene mine. Knapper i alle mulige, tenkelige fasonger. Jeg har hjerteknapper, blomsterknapper, løveknapper og andeknapper. Jeg har frosker, blyantspissere, epler og biler. Sorte knapper, røde knapper, gule, grønne og blå. Jeg har treknapper, plastknapper, perlemorsknapper og tinnknapper. Runde, trekanta og firkanta, små og store, gamle og nye, spennende knapper og ikke fullt så spennende knapper. Til og med knapper forma som rulleskøyter. Noen har jeg bare en av, andre har jeg femti av... De som ligger i det åpna røret nederst til venstre er de aller mest spesielleste jeg har. De er fra min bestemors glansdager. Noe har jeg "arvet" fra mamma, og noe har jeg kjøpt selv. Jeg tror jeg har knappedilla også, ikke bare garndilla. Knapper og garn passer jo sammen som hånd i hanske, ikke sant?

Ingen kommentarer: