søndag, september 24, 2006

Nye sitteunderlag.



Jeg har strikket sitteunderlag denne uka, og nå i helga har jeg dekorert dem. Jeg har brukt ullgarn og nålefiltet pynt på. Jeg følte meg nesten som en kunstner når jeg satt og holdt på, så derfor har alle fått hver sine navn. Det øverste har jeg kalt "Carneval", for jeg fikk assosiasjoner til Brasil og samba underveis. Det i midten heter "Confusion" - spiralene gjorde meg svimmel, og det nederste heter enkelt og greit "Hav". Det skal være ett til, men det ødela jeg under eksperimentering med forskjellige teknikker, og jeg har ikke så lyst til å vise det frem. Selve sitteunderlaget er greit, men det ble ikke så pent, så det kommer jeg nok til å bruke selv her hjemme. Det betyr at jeg må strikke ett til- blargh. Jeg skal ikke underslå at jeg begynner å bli ganske lei av å strikke sitteunderlag nå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Nej, vilka fina sittunderlag! Jag har inte varit inne i din blogg förut men det var så trevligt=)