fredag, oktober 13, 2006

Pulsvarmere.



Jeg har strikket mine første pulsvarmere. I Smart på pinne nr. 3,5. Disse tror jeg at jeg kommer til å bruke mye til høst og vårbruk når jeg er ute sammen med ungene. Det flerfargede garnet laget morsomme spiraler, og disse var morsomme å strikke. Eldstedatteren har også bestilt sånne, men i andre farger. Jeg må bare få unna en del påbegynte småprosjekter først. De siste dagene har jeg dessverre ikke fått gjort så mye håndarbeid som jeg vil, på grunn av vinterforberedelser. Jeg har måttet prioritere å få ryddet unna hagemøbler, leker, sommerklær og skotøy for å gi plass til vinterklærne, vinterveden er i hus, og jeg har en del hagearbeid som må gjøres før vinteren setter inn for alvor. Og her oppi nord kan jo det skje hvilken dag som helst. Så enn så lenge blir det nok ikke gjort så mye på håndarbeidsfronten som jeg har lyst til.

Denne helga har Gubbelille arbeidshelg, så jeg blir overlatt alene sammen med ungene. Muligheten for en høsttur i skog og mark er absolutt til stede. Ungene elsker å dra på tur, med matpakke og termos med varm kakao, så kanskje det blir en tur opp til Komsa i helga. Vi får se hva værgudene kan by på. Til alle som titter innom bloggen min: Ha en trivelig helg.

Ingen kommentarer: