tirsdag, desember 05, 2006

Uff...

Jeg har visst tørke for tiden. Har ikke lyst til å gjøre ferdig noe av det jeg holder på med. Og begynner hele tiden på nye ting som ikke blir ferdig. Dette er trasig, rett og slett. Så nå tror jeg at jeg tar meg et par dagers strikke- og heklepause og gjør unna siste rest av julebakst i stedet.

Det gjør det ikke lettere at Vesla er syk om dagen. Feber, snørr og tårer hele dagen. Og hun sover urolig om natta, så dermed blir det ikke mye søvn på meg heller. Junior har på sin side hatt diare de siste dagene, så det har vært en del kles- og sengetøyvask. Men han er nå på bedringens vei, heldigvis. Og Gubbelille kom hjem fra jobb i dag og trodde han hadde fått seg en bihulebetennelse, så nå sitter han på legevakta og venter på penicilin. *Sukk* Kanskje jeg bare skal tusle slukøret til sengs, og sove mens jeg kan.....og håpe på bedre dager i vente.

Ingen kommentarer: