søndag, februar 11, 2007

Stitchery og flere smykker.

De siste dagene har jeg gått gjennom alt jeg har av stoffer, og jeg fant en god del rester som jeg tenkte kunne brukes til å lage små broderier- til vesker, puter, grytekluter ol. Jeg har såvidt prøvd ut denne måten å brodere på- stitchery kalles det visstnok. Ole Brumm- motivet fant jeg i en av ungenes barnebøker, mens blomstermotivet har jeg tegnet på frihånd. Ikke noe avanserte greier, men utfordring nok for meg som ikke har så mye trening.
Og mens jeg var i siget med perlene, lagde jeg like godt et sett til med halssmykke og øredobber. Denne gangen med gullfargede og grønne perler. Fargene på bildet lyver litt- vet ikke om det er den røde duken jeg har brukt som bakgrunn, eller om det er det dårlige lampelyset nå seint på kvelden. Kanskje en kombinasjon....

Ingen kommentarer: