mandag, mars 05, 2007

Opphørssalg....

...er det ikke lov å la passere. Garnbutikken på City- Garnnøstet- skal legge ned virksomheten, og i dag var jeg innom for å se om det var noe igjen som jeg kunne tenke meg. Joda, jeg fant 4 nøster Smart, 2 nøster Sisu glitter, 2 nøster Mandarin Petit og 4 nøster deilig , tynn Alpakka. Planer for garnet? Nja, ikke egentlig, men kjekt å ha. Alpakkanøstene blir kanskje løshalser til ungene, bomullsgarnet blir kanskje til kopptuer, Sisunøstene- tjah, kanskje Jaywalkers og Smart er alltids godt å ha.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Allitd kjekt å komme over eit garnsalg. Treng jo ikkje alltid vete kva garnet skal nyttast til. Kjekt å ha, er ein god unnskylding. *ler*
Ha ein fin dag.

Anonym sa...

Hei. Håper du er frisk igjen nå, slik at du kan komme innom cafeen min og få deg en bit! Ta med deg pus og strikketøyet!

Anonym sa...

Garn er alltid kjekt, spesielt hvis man finner det på opphørssalg.