tirsdag, august 07, 2007

Bloggen min....

...er ett år i disse dager. I den forbindelse vil jeg arrangere en utlodning av en hemmelig pakke. Alle som legger igjen en hilsen på dette innlegget vil bli med i trekningen av en pakke med hemmelig innhold. Trekningen vil skje på onsdag den 15. august.

Jeg har rett og slett ikke tid før, for nå om dagene er jeg opptatt med å hjelpe Marion med å pakke og finne ut av hva hun trenger å ha med seg når hun flytter til Tromsø. På fredag hekter vi tilhengeren fullastet av møbler og esker med inventar på bilen, pakker unger og en weekendkoffert i bilen og kjører til Tromsø. Helga går nok til å få godjenta mi i orden på hybelen, pakke ut kjøkkenutstyr, henge opp gardiner, gjøre de siste innkjøpene og kjenne på den rare følelsen det må være å etterlate henne der på egen hånd.

På søndag er vi i hvert fall hjemme igjen, og da er det tilbake til hverdagen. Da er vi ferdig med ferien, batteriene er oppladet til bristepunktet etter den beste sommeren på flere år, og vi er klare til å begynne påan igjen. Jeg har en del papirarbeid i forbindelse med attføringssøknaden min som må gjøres unna med det første, så jeg får nok å henge fingrene i. Vi går en travel tid i møte nå.

18 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer med jubileet:0)Rart så fort tiden flyr?Lykke til med flyttinga,det blir sikkert litt rart med det samme,det kan jeg godt forstå.

strikkegal sa...

Gratulerer med jubileum! :)
Det blir nok rart når dattera flytter ut... Jeg har flyttet midlertidig hjem etter 7 år bort, og min far tror visst fortsatt jeg er 5 år :P

Anonym sa...

Gratulterer med blogg-jubileet og lykke til med flyttingen. Tromsø er en toppers studentby så jenta di kan bare glede seg!

Anonym sa...

Gratulerer med 1-års dagen! :)

Anonym sa...

Gratulere med blogg jubileet.
Når ser man hvor fort tiden flyr når man har dt moro.
Lykke til med flytinga det blir vel rart og ikke ha henne hos deg.

Anonym sa...

Gratulerer med blogg-jubileet :)

Blir nok litt rart når datteren flytter, en ny tidsalder er begynt :))

Anonym sa...

Gratulerer med 1års dagen for bloggen :) Masse fint her - takk for titten!

Anonym sa...

Gratulerer med 1- årsdagen.
Så mye flott du har handlet på ferie. Alltid skøy å ha noe nytt i hobbylageret sitt:)

Anonym sa...

gratulere med 1 års dagen.
Kortene du hadde laget var kjempe flotte..
kos deg i varmen.

Anonym sa...

Grattis med jubileet ditt på bloggen og lykke til i Tromsø i helga.

Anonym sa...

Gratulerer med 1 års dagen.
Lykke til med flyttingen, håper jenta di få en fin tid i Tromsø.

Anonym sa...

Gratulerer med 1 års-dagen! :-) Det er rart med en gang ungene flytter, ja - men deilig etterhvert også! :-)

Anonym sa...

Heia vennen!
Flotte kort du har laget. Jeg tror du får til alt du bestemmer deg for. Stor klem!!

Anonym sa...

Hurra for ett års dagen! Æ ligger 9mnd etter. Det går nok bra med dattera skal du se , har sendt tre stk avgårde ,ei til Tromsø de tre andre er her i fylket. Bor for øvrig i nabokommunen, så vi er jo naboer. Ha ei go helg!

Rita sa...

Gratulerer så mye med bloggdagen ! Stjerneløperen din ble kjempefin.Ha ei god helg.

Anonym sa...

En utfløtta Altaværing som har fulgt med på sidene dine nesten siden oppstarten, hilser og gratulerer med det første året.

Kristin

Anonym sa...

Gratulere med 1.årsdagen :))

Muffin sa...

Til lykke med jubileet! Håper bloggen din blir like trivelig og underholdende i fremtiden som den har vært til nå.