søndag, august 12, 2007

Helgas garnfangst.

I helga har vi vært i Tromsø og installert eldstedatteren på hybel. På hjemveien stoppet vi hos foreldrene mine og spiste middag, og da vi dro videre hadde jeg dette med meg. 26 hele nøster og masse rester med Finullgarn fra Rauma. Gubbelille lurte på hvor jeg skulle få plass til garnet, for nå synes han visst at det begynner å bli fullt overalt. Ja, ja...jeg finner vel et sted og putte det...sånn forøvrig har jeg allerede begynt å strikke av det. Jeg har i hvert fall en snill mamma.

5 kommentarer:

@afjo72 sa...

Klart man alltid har plass til litt garn! *nikker* :o)

Likte veldig godt stjerneløperen du har sydd forresten - fin!!

Ha en super uke!

Gerd sa...

åhhhhh... blir helt grønn av misunnelse æ

Anonym sa...

Heldig er du som har fått så masse flott garn! Stjerne duken var kjempe flott. Så har du gjordt mæ sååå nysjerrig ....æ må jo få vite hvem din svigermor er....greie ikke å gjette det.

Anonym sa...

Ja ho vet æ hvem er. Er det greit at æ linker dæ? Sliter litt med å få oppdatert bloggen min, nå da det begynner å bli litt roligere her i huset, så måtte æ selvfølgelig plages ,men det ordner seg nok.

Torunn Skjærstad Moen sa...

Så mye fint garn! Nå kan du hygge deg, med hilsen fra Torunn.