fredag, august 03, 2007

Jeg syr igjen.

Etter to uker med kun strikking og hekling fikk jeg lyst til å sy litt. Denne vesken er vattert og foret, og hanken er laget av bittesmå perler på fire rader med nylontråd. Ideen har ligget og ulmet lenge, og jeg kommer til å lage flere sånne til julegaver.
Og jeg har begynt med litt håndsøm. Her er 24 av 43 lapper tråklet rundt papirmaler, og når jeg er ferdig med tråklingen skal lappene syes sammen for hånd. Det var litt mer arbeid med denne tråklingen enn jeg hadde trodd, men jeg skal nok bli ferdig. Hva det skal bli? Den som venter får se.....:-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Venter spent på lappeprosjekt:-D

Imens ser jeg på alt det andre fine du har laget i sommer, kjolen til vesla ble jo bare helskjønn:-D

Anonym sa...

Ser du har hat litt av en jobb og tråkle de i hop.
Blir moro og se ferdig resultat.
Flott kjole du har heklet.