torsdag, september 27, 2007

Enda ett år har gått.

Og jeg beveger meg stadig mot 40- årene. Jepp, jeg har bursdag i dag. Og har funnet ut at dette må bli siste gang jeg påstår at jeg er 29. Men hva gjør vel det når jeg stadig føler meg som 22? Jeg har vært å kjøpt meg bursdagsgave. Til meg selv, fra meg selv. Og dette er noe som har stått på ønskelisten lenge. Skjærekniv og -underlag og linjal. Ja, og så litt garn, da. Ett nøste Opal og tre nøster flerfarget Fagstrikk fra Rauma. Det skal visstnok være brukbart til strømper. 70% ull og 30% polyamid, maskinvaskbart på 40 grader og pinner nr 3-3 1/2. Må jo bare prøve det.

4 kommentarer:

grethekristin sa...

Gratulere så mye med dagen.
Flott gave du har kjøpt til deg selv.Søt kjole du har laget.
Ha en super dag.

k@ri sa...

Grattis med dagen til deg..og til meg. Jeg er 39 i dag. Fin dag å ha bursdag på , sant;)

-Anette- sa...

Gratulerer så mykje med dagen =)

Lise sa...

Gratulerer så masse med dagen! :)