fredag, februar 27, 2009

Planene som gikk i vasken.

Jeg hadde jo planer i går.... Men jeg fikk ikke gjort noe ferdig. Jeg kom så langt at jeg hadde malt grunningen på 3 sponesker, ei kartongeske og to trefjøler, og hva skjedde? Jo, som julekvelden på kjerringa ble jeg invadert av omgangssyke.... oppkast og diare, feber og svineri. Jeg ble helt utslått. Resten av dagen tilbrakte jeg i godstolen med ei bøtte ved siden av meg og strikketøyet i hendene. Ja, ja... jeg fikk strikket et par tykke lester av de to siste garnnøstene jeg kjøpte i Mehamn...og nå angrer jeg på at jeg ikke kjøpte mer av det. Utrolig godt garn å strikke med...og fort går det. Mon tro om jeg får tak i dette garnet her i byen?

Og nå har jeg jo gjort unna den kjedelige delen av maleprosjektet mitt, så nå har jeg noe å glede meg til... Jeg føler meg mye bedre i dag...heldigvis har jeg aldri hatt for vane å være langvarig syk. Det kommer plutselig, og er like brått over igjen:-) Dessverre har jeg nok ikke tid til å gjøre noe av dette ferdig før over helga.

Gubbelille skal feire bursdag i helga, så jeg får nok å gjøre med å bake og klargjøre huset for innrykk av familie. Stakkars kjæresten min har egentlig ikke bursdag i år, han...han er nemlig født på skuddårsdagen. Men vi feirer allikevel. Den 28. er på lørdag i år, så det passer jo fint å ha bursdagsselskap da. Ha en fin helg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det er kjedelig å være syk, og omgangssyken er vel av de kjedeligste. Du får ha god bedring, god helg og god bursdagsfeiring!

Stubbetufsa sa...

Snille, flinke, stakkars Hekledilla! Syk, og med så mye å tenke på. Jeg ønsker deg av hjertet god bedring!