tirsdag, mars 17, 2009

Hullmønster på engelsk.

Jeg har startet på nok et prøveprosjekt. I aprilnummeret av Simply knitting kom jeg over dette mønsteret- Seashells. Foreløpig prøver jeg bare om jeg får det til...mønsteret går over 8 omganger, og jeg har en mistanke om at det blir for mange til at jeg klarer å få mønsteret til å sitte i fingrene sånn at jeg klarer meg uten å sitte med nesa i bladet mens jeg strikker.

Men det blir jo steike fint, da. Jeg lurer litt på om jeg klarer å få sidene såpass pene og jevne at jeg kan strikke et pynteskjerf i dette mønsteret... blokkes må det i hvert fall- hvis jeg bestemmer meg for å strikke skjerf, da.... *funderer videre mens jeg strikker*


3 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelig mønster. Alltid morro å prøve noe nytt:)

Hanne sa...

Så barsk du er som gir deg i kast med noe sånt. Det blir et lekkert resultat, ser det ut til!

Unknown sa...

Klallfint mønster og det kommer til og bli flott til skjerf...
Ønsker deg en flott uke :-)