lørdag, september 30, 2006

Blueberry Waffle Socks.



Enda ett par. Disse skal søsteren min få i bursdagsgave. Hun ønsket seg enten tøfler, ullsokker eller "tufse-pannebånd" til bursdagen sin, og jeg har bestemt meg for at hun skal få alle tre tingene. Det er så hærlig med familie som virkelig setter pris på hjemmestrikk, så jeg strikker mer enn gjerne. Pannebåndet ligger allerede klart, ullsokkene er ferdige, og tøflene er på pinnene i skrivende stund. Det blir knallrøde tøfler med nålefiltet pynt på. Søsteren min er glad i farger for tiden. Hun har vært gjennom en tøff sykdomsperiode i sommer, og nå er hun erklært frisk. Så nå sprudler hun over hvert øyeblikk av livsglede, humør og latter. Det er så deilig å snakke med henne nå for tiden- og vi snakkes ofte på telefonen, jeg og lillesøstra mi.

Ingen kommentarer: