lørdag, september 02, 2006

Bokhylla mi.



Jeg har så lyst til å vise frem bokhylla vår. Den er 4 meter lang og dekker en hel vegg fra gulv til tak. Her har vi fått plass til alt av bøker- barnebøker, skjønnlitteratur, faglitteratur fra mine dager som student, leksikon og andre faktabøker. Her har vi også fått plass til alt av musikk, spill og filmer- både VHS og DVD. Og min kjære har laget et "alter" for sin store helt, Elvis. Det samboeren min ikke vet om Elvis, er ikke verdt og vite, og de utgivelsene (både når det gjelder musikk og film) som han ikke har ervervet seg, er ikke verdt å ha. Blir det utgitt nytt materiale tenker han likt med meg når det gjelder garn: MÅ HA DET, BARE MÅ HA DET. Det er kanskje grunnen til at han ikke sier stort når jeg kjøper garn.

Hjemme hos oss står musikk og bøker høyt i kurs. Ungene har arvet interessen for bøker fra meg, og interessen for musikk fra sin far. Begge deler er gode og sunne interesser, og jeg er glad for at de liker disse tingene.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Dette var rene godterihylla, jeg bare elsker bøker!

Anonym sa...

Kjente igjen noen av mine bøker her også. Vi har også FULLT med bøker og musikk i huset. Her er det IKKE mimimalistisk!!!!!