tirsdag, september 26, 2006

I morgen....

...har jeg bursdag. Jeg blir 38 år- ingen rund dag altså- så dagen blir forbigått i all stillhet. Jeg gidder ikke å bake kake eller invitere folk på besøk. Det er tvilsomt at det blir noen markering til helga heller, for gubben har arbeidshelg og kommer til å være borte så og si hele helga. I stedenfor feiring nå, skal vi ta oss ei langhelg neste helg. Da har skolene her høstferie, og da drar vi til Mehamn og besøker søsteren min som blir 35. I og med at jeg har bodd i Mehamn i ti år, så har vi en del kjentfolk der, så vi blir sikkert å farte litt rundt på besøk. Fire dager er for kort tid til å få besøkt alle man gjerne vil besøke, men vi får ta de viktigste. Nå går jeg bare og venter på verdens beste bursdagsgave fra gubben og ungene: over 3 kilo garn! Gleder meg som en unge....

1 kommentar:

Anonym sa...

Gratulerer med overstått dag !