mandag, september 18, 2006

Jeg har laget smykker.




Her om dagen kom det pakke fra Sløyd-detaljer. Blandt annet hadde jeg bestilt en start-pakke for smykkelaging. Pakken inneholdt verktøy, perler, låser, smykkewire, wireklemmer- i det store og hele det man trenger for å komme i gang. Lørdagskvelden satt jeg her alene etter at ungene hadde lagt seg og min kjære var dratt på jobb- og resultatet ble disse smykkene. Det hvite halssmykket skal jeg ha selv, mens det turkise er gitt bort allerede. Jeg håper det faller i smak hos mottakeren. Armbåndet på det øverste bildet er det første jeg laget, og jeg ble ikke helt fornøyd med det. Jeg brukte nok for store perler. Men man lærer så lenge man lever, og til å være nybegynner så må jeg si meg fornøyd. Man blir ikke verdensmester på en kveld. Det fristet imidlertid til gjentakelse....

Ingen kommentarer: