mandag, oktober 16, 2006

Ferdige småting.

Smykke strikket på strikkelise. Enkelt og morsomt å lage, og resultatet ble pent, synes jeg. Det blir garantert laget flere slike.
Hekla, doble grytekluter. Disse har jeg laga mange av, og jeg har fått tilbakemeldinger fra de som fikk sånne til jul i fjor om at det var gode grytekluter. Så nå har jeg et par selv også.
Enkelt og lite sjal i mohair/ull. Rillestrikk med kant av luftmaskebuer rundt. Jeg har veldig lyst til å strikke flere sånne- både til eget bruk, og for å gi bort.

Resten av oktober måned kunne jeg tenke meg å bruke til å gjøre ferdig en del prosjekter jeg har liggende på vent. Men jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg aldri kommer til å greie å la være å begynne på noe nytt. Jeg er hele tiden nødt til å ha noen småting i bakhånd når de store tingene blir for kjedelige å holde på med. :-)

Ingen kommentarer: