onsdag, oktober 11, 2006

Mer garn.


Gubbelille vil ha genser. Garnet har han selv funnet på Nille- og han har selv kjøpt det. Ett helt kilo av Soft tweed- garnet kom han hjem med, så da må jeg vel bare strikke da. Gubbelille bruker størrelse small, så jeg regner med at det kommer til å bli litt til overs, ja.

Det blå nøstet til høyre, trenger jeg litt hjelp til å finne bruksområder for. Det garnet har jeg nesten fire kilo av- i fire forskjellige farger: Blått, rødt, svart og beige. Anbefalt pinnestørrelse er 4- 4 1/2. Garnet består av 88 % acryl og 12% ull, og jeg vil ikke strikke flere gensere av det. Jeg har allerede strikket tre. Jeg tenkte litt på pledd, men med så mye acryl innblandet er det kanskje ikke noen god ide? Noen som føler seg kallet til å komme med en bedre ide?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei! =)
Prøv å bland inn en tråd med det tynnetynne ullgarnet du fikk av meg, og test det ut på toving. Da kan det bli veldig stilig, tror jeg! =)

Hekledilla sa...

Strikke prøvelapp først, da, kanskje? Bare så æ ikke ødelegg en dunge med garn...