lørdag, oktober 14, 2006

Nytt databord.


Vi har lenge snakket om at vi skulle ha byttet ut skrivebordet vi har brukt som databord, Gubbelille og jeg. Og i går kom han hjem fra jobb med dette vidunderet av et databord. Tenk så mye plass! Det er helt vidunderlig å kunne sitte å surfe på nettet på et normalt vis. Sitte rett opp og ned og se rett på skjermen, slippe å sparke borti basshøytaleren som stod der føttene mine skulle være, og plass nok til papirer og CD'er og alskens duppeditter som modem, router, kamera, lader til IP- telefon, lader til den trådløse musa, høytalere og volumkontroll. Scanner/skriver/kopimaskin har fått en flott plass i forhold til før- en ekstra benk ved siden av skrivebordet. Nå står den inni et skap, og synes ikke annet enn når den er i bruk. Vi brukte nesten 3 timer i går kveld på å montere det nye bordet og flytte alt over. Og det gamle skrivebordet er flyttet opp på soverommet vårt, og skal brukes som sybord. Vi har dessverre ikke nok rom i huset til at jeg skal få meg mitt eget hobbyrom. Men soverommet vårt er kjempedigert, så halve rommet står ubrukt. Der skal jeg etter hvert få meg en krok hvor jeg kan pusle med mitt. Nå er sybordet kommet dit. Fra før av står det en stor lenestol av typen Recliner der. Der er det koselig å sitte å strikke. Det neste blir ei stor hylle med firkantede rom som jeg skal oppbevare alt garnet mitt i. Jeg gleder meg til alt er på plass.

Ingen kommentarer: