onsdag, oktober 11, 2006

På spisebordet mitt....

....står det ikke en skål med frukt. Når spisebordet ikke er i bruk til det det skal brukes til, da står denne der. Ei middels stor skål med nydelige små nøster av ullgarn. Rett og slett restegarn. Denne skålen har vært årsak til tilløp til krampelatter hos personer som kommer på besøk. Det er visst typisk meg (som er alvorlig angrepet av garndilla) å erstatte frukten med garnnøster. Grunnen til at den står der den står er mest praktisk. Spisebordet mitt blir også brukt til hobbybord, i og med at jeg ikke har et eget hobbyrom (snufs). Og restegarn av ull bruker jeg til nålefilting. Det er så kjipt å rydde vekk alt for hver gang bordet skal brukes til noe annet, at disse små nøstene har fått sitt hjem i skålen. Og ingen må komme å påstå at de ikke er dekorative der de ligger og gjør seg deilige.....

Ingen kommentarer: