tirsdag, januar 16, 2007

Da er det gjort.

Jeg har bestilt 5,1 kilo garn fra Sparkjøp. Safir, Silja, Cortina, Bomull sport, Topp 't tå og Orkide. Alt på salg, 20 % billigere enn normalt. ÅÅÅh, jeg gleder meg som en unge til alt kommer i posten. Og, ja, Gubbelille vet om det, og jeg har fått lov til det. Han kjøpte seg lomme-pc før jul, og vi har en avtale om at når han kjøper seg dataleketøy, så får jeg kjøpe garn for samme sum. Det vil da si at jeg bare har brukt under halvparten av det han har brukt, så jeg har penger til gode *fnise*. Men jeg har rett og slett ikke plass til garn for 3000 i tillegg til det jeg allerede har på lager, så jeg får heller vente med resten til jeg har brukt opp litt.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Kjære deg! Jeg er så imponert over det du kan! Og ørlittegranne misunnelig! Du er kjempeflink!

Anonym sa...

skjønner ikke hvor du får plass til alt det garnet! *fnise og riste på hodet*

hobbyvenn sa...

For en flott avtale! Jammen smart.. Verdens beste samvittighet for garnkjøp, må jo være supert.

Anonym sa...

Hmm, det var en spennende avtale du hadde med mannen vet du... tenk og få kjøpe garn og dill dall for samme summen.. wow kan bli endel det da... blir spennende og se hva du lager fremover med alt dette nye garnet nå da... *klem*

Anonym sa...

Det er godt å slippe å være redd for å gå tom *fnis*

Anonym sa...

Det er jenta si, det!
Kansje jeg skal gjøre samme deal?
Mannen har bestillt ny bil i februar, en Volvo! Og det er ikke billig. Nå må jeg tenke litt........

Anonym sa...

Så heldig du er. Her er det kjøpestopp siden jeg nesten ikke har plass til det jeg allerede har ;)