søndag, januar 21, 2007

Jeg er blitt tagget.

Angelita har tagget meg. Skriv ned 6 rare ting om deg selv. Reglene er slik:
-nevn 6 rare ting om deg selv.
-tag 6 personer og legg igjen en hilsen i bloggene og be dem lese din.
-disse reglene skal gjengis av den som er tagget.

Da må jeg vel bare avsløre hvor rar jeg er:
1. Jeg må ha tellekant på håndklærne i skapet. Jeg har i det hele tatt et anstrengt forhold til klesvask og måten klær skal henges opp til tørk, måten de skal brettes sammen og hvordan de skal ligge i klesskapet.
2. Jeg lot samboeren min kalle opp sønnen vår etter Elvis Presley. Sønnen vår heter ikke Elvis, men Aron. "Alle" trodde at datteren vår skulle hete Lisa Marie, så overraskelsen ble stor da hun fikk navnet Ingrid.
3. Jeg kan både skrive og lese speilvendt. Jeg vet ikke hvorfor jeg har lært meg det, men jeg har alltid kunnet det.
4. Jeg kan ikke gå å legge meg hvis ikke sengen er skikkelig oppredd.
5. Jeg har aldri vært i Oslo. Jeg har egentlig aldri vært sør for Narvik.
6. Jeg er ei kløne på kjøkkenet. Jeg nekter å lage brun saus fra grunnen av, fordi det alltid ender med ett brannsår ett eller annet sted. Og må jeg holde på med skarpe kniver, så ender det alltid med at jeg skjærer meg.

Øh, jeg kunne sikkert ramset opp dobbelt så mange rare ting ved meg selv, men dette er da et utvalg av de mest harmløse tingene å avsløre....Jada, sånn generelt er jeg en rar person....

De fleste har vel svart på denne nå, så jeg vet ikke hvem jeg skal gi den videre til. Men hvis du leser dette og ikke har blitt tagget før, så anse deg som tagget.

1 kommentar:

Anonym sa...

Synes du kan ramse opp 6 ting til, for det gjorde jeg!!! Sånn går det når man er skikkelig RAR...hi hi!
Håper du har hatt en fin helg!