torsdag, januar 11, 2007

Sokker til Vesla og årets første garnkjøp.

Enda et par Blueberry Waffle Socks. Til Vesla denne gangen. Ett nøste Superwash fra Europris og pinne nr 3,5. Nå for tiden er det sånne små ting som frister mest. Ting som blir fort ferdig, ting som jeg ikke behøver å tenke så mye for å lage.

På denne tiden av året er jeg bestandig mye trøtt. Etter flere måneder uten behov for noe særlig mer enn 4 timer søvn i døgnet, får jeg bestandig en periode i midten av januar hvor jeg bare hangler for halv maskin. Jeg er ikke syk, bare så usigelig trøtt hele dagen. Når kvelden kommer er jeg lys våken. Og sånn kommer det nok til å være i et par uker enda. Om 10-12 dager ser vi sola igjen etter 2 måneder i mørket. Da pleier jeg å få et større behov for søvn, og da kvikner jeg som regel til igjen. I mellomtiden får jeg strikke sokker og votter. Det er det eneste jeg har ork til nå.
Jeg har kjøpt litt garn til noen prosjekter jeg tenker på om dagen. Jeg fant noen spennende oppskrifter i mammas saker, og mens jeg tenker fikk jeg det for meg at det kunne være greit å ha garnet i hus i tilfelle inspirasjon og tiltakslyst plutselig skulle innfinne seg. Så får jeg håpe at jeg snart klarer å karre meg ut av ørska og livne til igjen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tusen takk for kommentar i bloggen min, det varmer virkelig... Ønsker deg også masse lykke til med "ditt"; stå på:-)
Nydelige sokker også forrsten!! Klem