fredag, februar 02, 2007

Vesker.

Jeg har som sagt bestemt meg for å bli venner med symaskinen min. I dag har jeg sydd. Dette skal bli ei veske i forskjellige dongeristoffer, og her er forsiden. Baksiden av veska blir nesten likedan. Morsomt å kunne bruke de gamle, avlagte dongeribuksene til noe annet enn mattefiller. Jeg er veldig spent på resultatet- veska blir til etter et bilde som bare finnes i hodet mitt. Som det meste jeg lager- oppskrifter og mønstre har aldri vært mi greie.


Og jeg er godt i gang med BoogaJ-veska som tanta til Gubbelille har bestilt. Jeg strikker i Vamsegarn på pinne nr 5,5. Og dette er ett av prosjektene jeg hadde liggende i haugen på bordet i stua. Nå begynner det virkelig å hjelpe på- det ligger bare 4 prosjekter igjen der, og to av dem må jeg kjøpe mer garn for å få ferdig. I morgen skal jeg og ungene dra til byen og hente de seks nøstene jeg trenger- så fremst Junior er i form, da. Han har vært syk det meste av uka, men i ettermiddag klarte han å krangle med søsteren sin, så jeg regner med at han snart kan erklæres frisk.






Ingen kommentarer: