onsdag, april 18, 2007

Pågående prosjekter.

Disse to tingene er det jeg bruker tid på nå. Et par Jaywalkers i Silja og en strikket løper til spisebordet. Løperen skal toves og jeg skal nålefilte en eller annen dekor på den. Hva det blir, vet jeg ikke enda, men jeg har noen forslag på tegneblokka mi. Det jeg vet er at dekoren skal være av Canto og muligens noe uspunnet ull. Jeg har latt meg inspirere veldig av AnnaKas nydelige symønstre når forslagene er blitt tegnet, så får tiden vise hva jeg bestemmer meg for. Løperen er jeg kommet nøyaktig halvveis med. Den skal i utgangspunktet være 2 meter lang, men den blir jo litt kortere etter en runde i vaskemaskinen.

Paret med Jaywalkere har imidlertid førsteprioritet nå. Vi er invitert i bursdag til helgen, og sokkene er ment å være en del av bursdagsgaven til en dame vi er meget glade i alle sammen. Hun har gått og beundret mine siden de ble ferdige, og jeg har skjønt at hun har veldig lyst på sånne selv så da må man jo trå til og oppfylle ønsket hennes.

Ingen kommentarer: