tirsdag, juli 31, 2007

Bilferie gir resultater.

Vesla har fått seg ny kjole. Oppskriften fant jeg i Familien, og den er heklet i Mandarin petit med heklekrok nr. 3,5.
Det ble et skjørt til Vesla også. Dette skal brukes sammen med tunikaen jeg heklet før vi dro på ferie, og jeg har ikke brukt noen oppskrift. Mandarin petit og heklekrok nr 3,5 er brukt også her.
Og her er onlinegarnet jeg kjøpte i Tromsø blitt til nesten to par lester. I tillegg hadde jeg tatt med to nøster Sisu, og en Jaywalker er ferdig....
...og her er to små vesker som skal få seg fòr med tid og stunder. Den største skal være tilbehør til Veslas kjole, mens den minste skal være en pompadour til selskapsbruk. Jeg har ikke brukt oppskrift til noen av veskene, bare heklet ut fra en idè jeg plutselig fikk.

Min egen gule sommertopp i Tuva er også ferdig heklet men ikke montert. Bilde kommer når den er helt ferdig og i bruk.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du er sannelig effektiv! Bra du ikke blir bilsyk da.

Anonym sa...

Her var det mykje nytt siden sist eg titta innom. Du er jammen bra effektiv, og så flotte reultater :) Ha ei fin helg :)

Muffin sa...

Å så mye fint du har heklet. Ble skikkelig inspirert nå! Ha en fin helg.

Siv sa...

Hei! Ser du har heklet en nydelig rosa bikini topp. Er det mulig du vil dele oppskriften. Har prøvd å få tak i Familien, men finner ikke rette bladet.
Mvh Siv