lørdag, juli 07, 2007

Fotballgenser til Junior.

Jepp. Det har jeg sydd i dag. Jeg har noen smårester av et mykt "joggebuksestoff" liggende, og det blå ble til denne genseren til Junior. Kanten nede ble ikke helt vellykket, men siden den skulle være buet opp i sidene, så var det det beste jeg fikk til. Mønsteret er forøvrig det samme som fleecegenseren jeg sydde til Vesla, hentet fra Kreative Kvinner. Nå leter jeg febrilsk etter buksemønster i str. 104 og 122 cm. Og fleecepledd i blå- eller grønntoner til en billig penge. Til uka skal jeg ta en tur innom Jysk, Rema 1000, Kid Interiør og Hansen og Dysvik og se hva jeg kan finne. Ett eller annet må vel være og oppdrive....

1 kommentar:

Reidun sa...

Så flink du er til å sy! Gensern ble jo kjempeflott! Også så lurt å bruke billige fleesepledd!