onsdag, september 12, 2007

Sjekk denne da!

Denne ble så stygg at den nesten kan kalles stilig, jo. Det verste er at jeg har heklet den etter ei oppskrift jeg fant i Norsk Ukeblad for noen uker siden. Tenk å lage ei oppskrift på noe så stygt! Men jeg kommer til å bruke den flittig :-). Jeg har brukt 150 gram Topp 't Tå og heklekrok nr 6 til denne vanvittige morsomme og stygge kreasjonen.
Og ryggen på genseren til Marion er ferdig. Jeg har forresten fått forklaringen på hvorfor hun ville ha en genser i dette garnet: Hun er 19 år, student og hater klesvask. Derfor vil hun helst ha en genser hun kan hive i vaskemaskinen uten å bekymre seg for om den passer når den kommer ut. Ganske forståelig at hun vil ha en acrylgenser, da. Jeg tror at genseren blir fin, den, selv om garnet ikke er av mine favoritter. Mønsteret er bra og lett å følge, og selv om det er acrylgarn så kjennes det utrolig mykt og fint ut. Og så er det jo absolutt en fordel at det går raskt å strikke av det. Jeg er ganske sikker på at den blir ferdig til den 21 når mottakeren har bursdag.

Ingen kommentarer: