mandag, oktober 29, 2007

Argh!!!!


Sånn ser høyrehånda mi ut for tiden! Og sånn skal den se ut i 10 dager fremover! Jeg har forstuet håndleddet mitt, og er satt ut av spill for en periode, ja. Husarbeide, strikking, hekling og alt jeg liker å holde på med er bannlyst av legen, og jeg holder på å gå på veggene her. Vesla er i barnehagen, Junior er på skole og SFO og Gubbelille er på jobb om dagene. Så her sitter jeg, da. Alene og forlatt, sykemeldt i 6 uker og jeg er rastløs som aldri før. Og om jeg aldri så gjerne vil trosse legens forbud, så kan jeg ikke. For det gjør jæ.... vondt dette. Så tiden går med til å sitte å bla i mønsterhefter og planlegge prosjekter som skal startes på. Når jeg bare får strikkepinnene i sving igjen.....Jeg kommer aldri mer til å bruke joggebukser med snorer nederst i beina, for de snorene er livsfarlige å snuble i!

8 kommentarer:

Wenche sa...

Trøster....
(nesten velkommen i klubben)

Anonym sa...

Ønsker deg god bedring :D

toneh sa...

Noe så utgjort! Når du først har allverdens med tid så kan du ikke drive med håndarbeid! God bedring iallefall!

Anonym sa...

Hmm, kjedelig, men regelen må være å stue en fot når du først skal stue noke! Armane våre er vi faktisk veldig avhengige av! God bedring :)

Anonym sa...

.....trøsteklem til deg, ergelig må en si, men nyt livet. Ønsker deg ei fin helg

Muffin sa...

Så uheldig du har vært! Håper du blir fort bra igjen.

Anonym sa...

Uff da så kjedelig,men du får drive med planlegging av nye prosjekter. Så får vi håpe du blir fort bra. GOD BEDRING.

Anonym sa...

Du har fått en award . se i bloggen min for mer info