torsdag, januar 08, 2009

Hobbystæsjlageret øker.

Ikke så mye, bare litt. Etter mine herjinger i romjula og utpå nyåret, fant jeg ut at jeg måtte fornye lageret mitt. All såpemassen forsvant jo, jeg oppdaget at noen av porselensmalingstusjene mine var tørket ut, og jeg trengte påfyll av treartikler til å male på.... Så jeg har brukt noen kroner på det. Og to nøster Svale i en limegrønn farge fikk også være med. De skal bli til grytekluter etter hvert.

Jeg har hatt en liten idèmyldring for meg selv de siste dagene, og ei lang liste over aktuelle julegaveideer har blitt til. Det kan se ut som det blir mye varierte julegaver i år, noe for enhver smak skulle jeg tro.

3 kommentarer:

Charlotte sa...

Så flink og allsidig du er! Skulle virkelig ønske jeg var sånn som deg, men jeg er alt for ustø på hendene... Det kumotivet var veldig kult!

Anonym sa...

Ønsker deg ei fin helg :)
Ronille

Anonym sa...

Ønsker deg ei fin og god helg :)
Ronille