onsdag, januar 21, 2009

Se hva jeg har fått.

Jeg har fått en award av Trude. Bloggen hennes finner du her: http://truvik.blogspot.com Reglene sier at jeg skal gi denne videre til 6 stykker, men jeg klarer ikke å velge bare 6. Det finnes jo så mange flotte blogger jeg gjerne ville gitt en oppmerksomhet i form av en sånn award. Så jeg lar denne stå her i påvente av at jeg skal klare å bestemme meg for hvem som skal få den.


Jeg ble glad og overrasket over å få denne, jeg. Og jeg takker og bukker så meget for den. Den og alle kommentarene jeg får på det jeg lager. Jeg setter umåtelig stor pris på å få tilbakemeldinger på det jeg gjør, og det inspirerer meg til å fortsette. Man har forskjellige grunner for å blogge, man har forskjellige måter å blogge på...alle er vi forskjellige og har forskjellig ståsted i livet. Det resulterer i et fantastisk mangfold av blogger og bloggere, og alle har en misjon. Om man blogger kun for sin egen del, så har det en hensikt. Så alle hobbybloggere der ute: Stå på. Fortsett å blogge om alt det flotte dere lager. Det er flott å vise verden hvor mange skapende, kreative mennesker som finnes rundt om kring.

Ingen kommentarer: