onsdag, mars 04, 2009

Trallalalala....

Jeg er fornøyd i dag. Se bare på alt dette herlige hobbysammensuriumet her. Det er mitt. Håndlaget papir, bladgull, lerret og sjablonger, kartongesker og sponesker, hobbylakk og pensler.... og tre deilige hesper Miski fra Mirasol i en nydelig mørk rødlilla farge. Gjett om jeg gleder meg til å sette pinnene mine i det...

Jeg fikk forresten spørsmål fra Hanne om vask av malte porselenskrus. Den porselensmalingen jeg bruker heter Porcelaine 150. Malingen skal tørke i 24 timer, og deretter herdes i stekeovnen på 150 grader i 35 minutter. Etterpå er tingene vaskbare i oppvaskmaskin. Personlig tar jeg ikke sjansen på maskinvask av de krusene jeg har malt selv...jeg vasker dem for hånd. Men bruksanvisningen av både malingen og tusjene sier at den tåler maskinvask. Så tar du sjansen, så gi meg et lite hint om resultatet;-).

2 kommentarer:

Toril sa...

For en herlig haug av hobbygleder :)
Det garnet ditt så nydelig ut!
Har du en plan for hva du skal lage av det?
Blir spennende å følge med uansett :)

Hobbymegher sa...

Oioioi!
Her var det masse herligheter!! Kos deg masse med dem!