fredag, mars 30, 2007

Hva tenker jeg på nå, da?

Jeg vil sy mer. Så da har jeg for første gang i mitt liv kjøpt meg et mønster. Stjerneduken til AnnAKa fant jeg på Kilden, så jeg handlet tøy, vatt og vliesofix, og nå må jeg bare mote meg opp til å begynne. Og hvordan kommer man seg velberget ut fra den sjappa uten å kjøpe noen nøster garn? Den oppskriften skulle jeg gjerne hatt. To nøster Kitten og to nøster 6- tråds Regia ble med på lasset.

Jeg og Gubbelille spiller mye maxi-yatzy, og den gamle blokka var tom så da måtte jeg gå til anskaffelse av ei ny. Nå nærmer det seg jo påske, og jeg regner med at terningene kommer til å trille mye om kveldene siden vi begge to har fri i påska. Vi bruker gjerne kveldene til å spille spill i steden for å sitte å se på tv. Så nå er både helge- og påskekosen berget.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Det ser ut til å bli ei skikkelig koselig påske ja :o)

Anonym sa...

Innom for å ønske god påske! :)

vibbedille sa...

nsker dge en skikkelig koooselig påske! Kooos deg masse. klem

Anonym sa...

Kult! Det mønsteret av AnnaKa holdt jeg også på å kjøpe. Morsomt å se at vi likte samme duken.