mandag, april 02, 2007

Toving og litt til.


Ungene er klare for påska. Begge to har fått nye pannebånd med "fjutter" og hvert sitt par med nye votter, så nå er alt klart for uteliv i forhåpentligvis strålende påskevær. Foreløpig ser det dårlig ut, for her regner, sludder, sner og blåser det.

Restene av garnet fra ungenes påkledning ble til et pannebånd til meg selv. Alt er strikket i pt3 på pinner nr 4,5 og tovet på 60 grader.


Og jeg har begynt på julegavene. Dette skjerfet skal en dame jeg kjenner få. Det gikk med nøyaktig ett nøste Kitten mohair, og skjerfet er 130 cm langt uten frynsene.



2 kommentarer:

Tina sa...

Flotte pannebånd og votter! Ønsker dere ei kjempe fin Påske!

Anonym sa...

Heisann...Bare innom for å ønske deg en riktig fin påske.Du har jammen meg laget masse fint siden sist jeg var innom her...