lørdag, april 14, 2007

Nye håndarbeidsplaner.




En intens handlerunde i går medførte nye planer. På Narvesen fant jeg et svensk blad- Anna. Her fant jeg litt inspirasjon til både det ene og det andre. Så nå går jeg og tenker og filulerer for meg selv, funderer på garn og strikkepinner, maskeantall, økninger og fellinger. Som om jeg ikke har mange nok prosjekter på vent.
På Europris fant jeg et mønsterhefte fra Gjestal, og i det fant jeg mønster på en nydelig genser jeg absolutt kan tenke meg. Garn har jeg i hus allerede, så det er bare å begynne å strikke.
Hansen & Dysvik hadde hadde et morsomt bamsestoff på salg, og plutselig fikk jeg lyst til å sy nye gardiner og puter til ungenes rom.
Og på torsdag var jeg på strikkekafè på Rica. Der var en av damene på Kilden, og hun delte ut rabattkuponger på garn til alle deltakerne. Riktignok "bare" 10 %, men alle monner drar. Kupongen var gyldig i går og i dag, så når jeg alltids var i farta tok jeg turen til Bossekop og Kilden og kjøpte meg noen nye lekekamerater: 4 nøster Vamsegarn, 1 nøste Kitten, 2 nøster Canto, 3 nøster Smart og 1 nøste Mohair Lux. Det blir nok noen julegaver av dette.
Så nå ønsker jeg meg flere timer i døgnet. Noen som har et par å avse?


Ingen kommentarer: