torsdag, mai 31, 2007

Ferdige flettesokker og nye forsøk på symaskinen.

Flettesokkene mine er ferdige, og jeg er godt fornøyd med dem. Men vi har jo ikke akkurat bruk for ullsokker nå, så disse får ligge i skuffen og vente på at høsten skal komme.....
Vi har litt vansker med å finne bukser som passer til Vesla. Så når vi endelig finner en passform som hun er fornøyd med, så blir det fort yndlingsbukser. Hun vokser ut av buksene i lengden, mens buksene fremdeles er passelig i livet, så for at hun skal kunne bruke buksene litt lengre, har jeg sydd på et stykke stoff nede- og viola- buksene er brukbare enda noen måneder. De siste dagene har fire av buksene hennes blitt fornyet på denne måten, og Vesla er storfornøyd med "nye" bukser med kanter i glade farger.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Flotte sokker! Det ER gøy å strikke sokker. Og løsningen din med å forlenge buksene var kjempesmart! Det har mye å si at en favorittbukse sitter godt! Ha en fin dag, du lager mye flott!

Anonym sa...

Hei! Utrolig mye fint du lager. Blir reint misunnelig jeg. Må spørre; er det vanskelig å nålefilte? Finnes det bøker som forklarer fremgangsmåte? Fikk så lyst til å prøve nemlig. Ha en fin og produktiv helg!

Anonym sa...

Så smart med forlengelse av bukser!

Anonym sa...

Ja her var det mykje nytt og spennende siden sist eg titta innom. Ønsker deg ei fin helg :)

Anonym sa...

I wish not concur on it. I regard as precise post. Specially the appellation attracted me to read the whole story.

Anonym sa...

Genial brief and this mail helped me alot in my college assignement. Thank you seeking your information.