torsdag, mai 31, 2007

Gave fra Angelita og nye innkjøp.

Her om dagen kom det pakke i posten. Angelita har sendt meg bambusstrikkepinner nr 3 og 4, noe som har stått på ønskelista mi lenge. Jeg fikk masse små gjennomsiktige plastposer med snap- lås til å oppbevare småting som knapper, perler og annet stash i. Men det beste av alt var nok en duppedings med fire filtenåler på et håndtak. Jeg er snart ferdig med løperen til svigermor, og når jeg skal begynne med nålefiltingen kommer nok denne hendige, lille saken godt med. Fire nålestikk på en gang gjør nok susen.

Bladet "Simply Knitting" kjøpte jeg selv som belønning for strevet ute i hagen de siste dagene. Jeg har ikke fått kikket så mye i det enda, men i løpet av helga hadde jeg tenkt å få gjort noe med det siden Gubbelille har arbeidshelg.
Jeg måtte innom hobbybutikken for å få tak i nytt filteunderlag, siden det gamle knapt nok henger i hop mer etter iherdig bruk. Og den butikken kommer man seg aldri ut av med kontantbeholdningen intakt....jeg falt sånn for disse buntene med farget ull til nålefilting. Og siden ullbeholdningen min minker og ideene står i kø for utprøving, så kjøpte jeg tre bunter i forskjellige fargesammensetninger. Jeg gleder meg til å prøve dette.

Ingen kommentarer: