onsdag, mai 16, 2007

Jeg eksperimenterer...

...med ull, perler, smykkekjeder og filtenål. I dag har jeg laget meg ett nytt nøkkelknippe, og jeg går og funderer på andre bruksområder for nålefiltede, tredimensjonale figurer. Veskepynt, mobilpynt, øredobber og halssmykker- det finnes mange muligheter. Foreløpig har jeg bare laget runde kuler, men etter hvert skal jeg prøve meg på andre ting.

Nøkkelknippet ligger oppå løperen som jeg er nøyaktig halvferdig med nå. Jeg må ta en liten pause med den i noen dager nå, for i morgen er det jo 17. mai og i morgen kveld reiser vi til Tromsø i konfirmasjon. Og løperen blir for stor til å drasse med seg. Den passer liksom ikke helt til bilstrikking, så den får bli hjemme. I stedenfor tar jeg med meg noen nøster strømpegarn og passende pinner til så får vi se hva jeg klarer å få ut av det. Det blir noen timer på passasjersiden i bilen i løpet av helga.

Ingen kommentarer: