lørdag, mai 05, 2007

Nå holder det!!!!


Her er synet som møtte oss da vi sto opp i sjutida i morges. Uææææ!!! Det har vært så fint og vårlig de siste dagene, masse snø har smeltet, og vi har som smått begynt å se slutten på elendigheta. Og så kommer det enda et krampetak av vinter! Ungene ble stående og se måpende på det hvite landskapet utenfor vinduene, og Vesla var helt sikker på at i år hadde vi hoppet over sommeren og rett på vinteren igjen. Ja, ja...det forsvinner vel igjen, forhåpentligvis. Og de gamle som har vett på værtegn og sånt, sier at "en kald mai måned betyr en varm og solrik sommer". Foreløpig tror jeg ikke temperaturen har vært over 10 grader denne måneden, så vi er forsiktige med å ta av oss ullklærne enda.
Det går fremover med løperen min. Nå har jeg 30 riller, 60 omganger og 6000 masker igjen. Etter en heltemodig innsats i går ettermiddag og kveld, mens Gubbelille var på jobb, begynner jeg å se slutten på strevet, og jeg regner med at jeg blir ferdig i dag. Og da har jeg bare kosen igjen- nålefiltinga. Ha en koselig søndag.


Ingen kommentarer: