mandag, juli 02, 2007

Kjoler.

Jeg fant et mønster på en herlig sommerkjole i Kreative kvinner- en kjole jeg tenkte at til og med jeg klarer å sy. Så jeg dukket ned i mine kasser med tøy og fant frem to stoffer jeg tenkte kunne passe til kjoler til Vesla. Og vips, to timer senere var denne ferdig.....
....og tidlig i morges gjorde jeg ferdig denne. Bra timing siden sola skinner her i dag....

Begge kjolene bærer preg av at det er en amatør som har vært på ferde :-) Alle sømmene er ikke like fine, og jeg kunne absolutt ha vært mer heldig med valg av skråbånd på den hvite....men det var det jeg hadde for hånden, så det får være sånn. Symaskinen og jeg har ikke være godvenner så lenge, så jeg trenger nok litt øvelse. Og dette mønsteret var enkelt og lett forståelig. Akkurat passe vanskelig for en stakkars nybegynner.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jeg synes kjolene ble flotte jeg:-D
Det å sy etter oppskrift er ikke lett, det krever både oppmerksomhet og tolmodighet....mmmm:-)

Og mottakeren hun virker kjempefornøyd:-D