mandag, september 24, 2007

Jeg er blitt tagget.

Anette har tagget meg. Bloggen hennes finner du her: http://www.anette.cc/ .

Reglene er som følger:

1. Link til den som har tagget deg.
2. Fortell 7 sannheter om deg selv, litt forskjellig og litt rart.
3. Tagg 7 andre bloggere i slutten av blogginnlegget.
4. Legg en melding i bloggene om at de er tagget.

Vel, her er 7 sannheter om meg selv:

1. Jeg nekter å gifte meg.
2. Jeg er fullstendig gærn etter garn.
3. Jeg er avhengig av ett dataspill- men jeg nekter å si hvilket.
4. Jeg har prøvd å lære meg å spille gitar sikkert 14 ganger uten å få det til.
5. Det jeg er mest redd for, er tannlegen.
6. Jeg visste hvilket kjønn barna mine var før de ble født- uten at det ble påvist ved ultralyd.
7. Jeg elsker å være våken om natten og "lytte" til stillheten i huset.

De som blir tagget av meg er: Angelita, Anniken, Gerd, Vibbedille, Gudrun, Lille My og KreaLIV.

Ingen kommentarer: