mandag, mars 09, 2009

Flere bokser....

Maleiveren har visst tatt helt overhånd her hos meg. I helga har jeg dekorert 4 nye bokser, 3 med malte motiv og en med decoupagemotiv. Gubbelille har hatt arbeidshelg, så det er kjekt å ha noen hobbyer å velge mellom når man sitter aleine stort sett hele helga....


Puta jeg holder på å strikke vokser litt etter litt... jeg har ca 48 riller igjen å strikke, sammensying og toving i maskinen. Så skal jeg nålefilte litt dekor på den, og tove den forsiktig for hånd etterpå. Jeg er spent på resultatet.

3 kommentarer:

Stubbetufsa sa...

Koselige motiver på boksene dine! Takk for kommentar hos meg! Det hadde vært koselig å møte deg i Alta. Jeg skal til Alta 24.mars, gi meg tips om når på dagen du kan, så kan vi avtale nærmere!

mARTe henriksen sa...

Veldig fine bokser, likte spesielt den med ansiktet på :) flink til å male du!

Stubbetufsa sa...

Ja, tidspunktet og stedet du foreslår passer fint! Det er en avtale! Husk, jeg er ei kjerring, lita og rund...