mandag, mars 09, 2009

Flere bokser....

Maleiveren har visst tatt helt overhånd her hos meg. I helga har jeg dekorert 4 nye bokser, 3 med malte motiv og en med decoupagemotiv. Gubbelille har hatt arbeidshelg, så det er kjekt å ha noen hobbyer å velge mellom når man sitter aleine stort sett hele helga....


Puta jeg holder på å strikke vokser litt etter litt... jeg har ca 48 riller igjen å strikke, sammensying og toving i maskinen. Så skal jeg nålefilte litt dekor på den, og tove den forsiktig for hånd etterpå. Jeg er spent på resultatet.

3 kommentarer:

Stubbetufsa sa...

Koselige motiver på boksene dine! Takk for kommentar hos meg! Det hadde vært koselig å møte deg i Alta. Jeg skal til Alta 24.mars, gi meg tips om når på dagen du kan, så kan vi avtale nærmere!

mARTe sa...

Veldig fine bokser, likte spesielt den med ansiktet på :) flink til å male du!

Stubbetufsa sa...

Ja, tidspunktet og stedet du foreslår passer fint! Det er en avtale! Husk, jeg er ei kjerring, lita og rund...