søndag, oktober 29, 2006

Votter og sokker.


Pt3- garnet er på pinnene allerede. Det skal bli votter til ei lita prinsesse som eeelsker rosa. Litt rosa Funny som effekt rundt håndleddene.
Julevotter. Strikket i Mor Aase og Funny, og tovet på 40 grader. De ble dessverre litt i minste laget til meg, men jeg finner sikkert noen som vil ha dem.
Dette blir mine votter. De ble litt større. Her har jeg brukt Vestlandsgarn og Popcorn, og disse er også tovet på 40 grader.
Og så ble det endelig sokker til Marion også. Hun har selv valgt ut garnet fra garnlageret mitt. Disse er strikket i et blandingsgarn fra Løve garn.

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, skikkelig vanskelig er det, å gå ut av en garnbutikk uten å kjøpe noe.
Så mange fine votter da!!!!
Jeg har snusa litt på det popcorngarnet en stund nå, og ser at det er fint å tove med. Tror jeg skal handle det neste gang. Men jeg har endel nytt garn nå, da.....bare kom å se!