onsdag, januar 31, 2007

Garnslanking?


Det er ikke noe for meg. I går kom det en pakke med 102 garnnøster fra SparKjøp. Og etter mye om og men og omorganisering i skapene mine, fikk alt plass. Jeg synes ikke alle fargene var like fine- det er stor fargeforskjell fra katalogen til "the real life", men sånne sjanser må man ta når nærmeste SparKjøp- butikk ligger en dagsreise unna. Selv om enkelte av fargene var litt annerledes enn det jeg hadde tenkt meg, så skal jeg alltids finne noe å bruke det til. Men først må jeg kjenne og kose og beundre litt....

5 kommentarer:

Anonym sa...

WOW! Den ene halvdelen av hjernen min sier "Ærr'e muli'?!". Den andre halvdelen er misunnelig så det holder. *ler*

Hannesol sa...

Åh så 'deilige' bilder *fnis* Kos deg med garnet :)

Anonym sa...

Ehhh, ER det mer garn igjen på sparkjøp til oss andre nå da *fnis*
mye flott der, ohh så spennende og se hva planer du har for det fremover da.. hmm enig... man må se, klemme - nyte og beundre garnet noen uker først.. er jo halve morroa det da *nikke*

Anonym sa...

Å, heldiggrisen, så mye deilig garn du har fått deg! Jeg er også glad jeg ikke meldte meg på garnslankingen. Hadde umulig klart å holde meg......

Gerd sa...

hei må innom sia di av og til. sender en hilsen over fjellet. ser at du også bruker å være i Øksfjord. Jeg bruker også å være der ute.er sammen med en kar derfra.. pendler fra hammerfest da :))