lørdag, februar 10, 2007

Leggiser til Marion.

Leggisene til Marion er endelig ferdige. Den ene har ligget ensom i kroken siden i september fordi det var lite inspirerende å strikke to rette og to vrange så lenge. Nå er paret ferdig, og hjørnebordet i kroken min ser slik ut nå:
Ryddig, hva? Nå er det nesten så man er nødt til å begynne å lagre opp nye prosjekter her, for Gubbelille er himla forfær. Men jeg er nødt til å fortsette å være standhaftig en stund til, ellers blir aldri genseren til min kjære ferdig. Det er nemlig den som er nestemann ut....Måtte jeg bare få styrke til å holde ut til "the bitter end".

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så masse flotte ting du har laget!! Veldig kjekt å stikke innom bloggen din!

Tone sa...

leggvarmerar ja, det fekk eg lyst på no, har ikkje hatt det på mange år.
Kjekkt å kikke på bloggen din.Har vore på "besøk" tidlegare så det var litt kjekkt med den der "Å, men her har eg jo vært før.
Ha ei fin helg!