søndag, februar 11, 2007

Perler.


I dag har jeg kosa meg med mitt begrensede utvalg av perler. Jeg har ikke vært så ivrig på å lage smykker tidligere- har faktisk bare laget tre smykker før, så jeg har ikke gått til anskaffelse av så mye materiell heller. Men litt klarte jeg å lage: Øverst ligger det fire sett med maskemarkører som jeg lenge har hatt planer om å lage. Og når jeg var så godt i gang lagde jeg meg like godt et sett med halssmykke og øredobber av små gullfargede perler og hjerter på smykkevaier. Koselig tidsfordriv på en morsdag.
Som en hilsen til alle mine medsøstre på morsdagen vil jeg sitere en koselig sms som jeg mottok fra en god venninne i dag: "Noen mennesker er som et lys i mørket. De er en del av hjertet og er mer verdifulle enn alle verdens edelstener. De kalles mammaer, og du er en av dem. Ha en god morsdagshelg. Hilsen fra en mamma til en annen mamma." Denne ble videresendt til min mamma.

1 kommentar:

Anonym sa...

Så flott smykke du har laget. Fint å lage sine egne maskemarkører også!