mandag, juni 04, 2007

Tusen takk....

...for alle kommentarer og skryt av det jeg viser frem her i bloggen min. Det er så morsomt å få rosende kommentarer om det jeg lager, og det inspirerer meg faktisk til å fortsette. Jeg er selv en ivrig leser av forskjellige hobbyblogger, og jeg har funnet masse inspirasjon rundt om kring på nettet...men jeg er dessverre dårlig på å legge igjen kommentarer til andre. Jeg lover herved at jeg skal bli flinkere til å skryte av alt det flotte håndarbeidet jeg ser rundt om kring i bloggene... for det er jo der jeg blir inspirert, funnet mot til å prøve meg på ting jeg aldri har gjort før, lært nye ting, fått tips til andre måter å gjøre ting på... og ikke minst, "truffet" mange kjekke, morsomme, kreative og flotte mennesker som har samme interesse som meg selv; å skape noe. Så takk for at dere er der ute, takk for det dere gir meg...og jeg håper noen finner inspirasjon og motivasjon av det jeg viser frem her.

Ingen kommentarer: