tirsdag, oktober 09, 2007

Vi har en fin-fin avtale....




....gubben og jeg. Når han kjøper dataduppedingser, så kjøper jeg hobbystash. Nå har det akkurat vært lønningsdag, han har kjøpt Windows Vista, ny scanner/skriver og webkamera med mikrofon, og jeg har handlet dette: 1 kg tuva bomullsgarn i forskjellige farger, 9 nøster gul Daletta (på tilbud til 15 kroner nøstet), ett nøste Opal, 2 nøster Regia, flettepinner, perler, håndlaget papir,oppskriftshefte fra Tuva, julemagasiner og to søte stryk-på-merker til klær.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vi har det litt slik, vi også.
Data og sånn hobby til gubben, stoff og garn og papir til kjerringa.
Har forresten tatt imot tagginga di i bloggen min. :)

Anonym sa...

Ja, det var en måte og ordne det på....rettferdig og greit. Kos deg med alt garnet, pinnene, papiret....håper vi får se noen ferdige produkter

Muffin sa...

He he ja det var en fin avtale! Vi har lignende avtale hos oss: gubben kjøpte diger tv - jeg kjøpte dyre støvletter. Ogsåvidere.....

Anonym sa...

Det syntes jeg er en fin avtale! Kos deg med alt det flott du har kjøpt inn!

Anonym sa...

Høres ut som en knallbra avtale, ja! Kos deg masse med "fangsten" din :) Men det trenger jeg sikkert ikke å be deg om ;)