torsdag, september 25, 2008

Hoi sann.

Her går det i hundre for tiden. Jeg skulle ønske at døgnet hadde flere timer. I og med at jeg er menneskelig, så må jeg jo sove også, men nå for tiden har jeg nesten ikke tid til det. Jeg tilbringer dagene på høyskolen, ivrig opptatt med keramikk. Av og til glemmer jeg nesten å spise i løpet av dagen. Og kaffepausene vi bevilger oss blir brukt til skravling og strikking. Selv om studiet jeg går på er et deltidsstudie, er jeg på høyskolen hver dag. Jeg og tre andre benytter oss flittig av den muligheten vi har til å lære mest mulig- gjennom å bruke de tilbudene høyskolen har. Keramikksal, lesesal, trådløst internett, kafeteria, bibliotek og bokhandel. Alt ligger under samme tak.

Men selv om skolen, Dillaungene og Gubbelille krever mye av min tid, så får jeg faktisk laget noe hjemme også. Timene etter at ungene har lagt seg tilbringes stort sett i godstolen foran tv'en med et strikketøy i hendene. Tv'en er ikke det som får mest oppmerksomhet, da. Da slapper jeg av og henter krefter til en ny dag. At jeg samtidig får gjort noe nyttig er jo flott.

1 kommentar:

Anonym sa...

Heisann. Stikker innom med en god helg klem :)
Ronille