mandag, oktober 06, 2008

Datatrøbbel.

Jeg har trøbbel med min kjære, stasjonære pc som har tjent meg trofast i flere år. Gubbelille skulle være snill og bestilte ny prosessor til meg. Pakken kom i dag, han dro av gårde og hentet den, kom tilbake og begynte å skru.... Så oppdaget han at han hadde bestilt feil....ja, ja....bare å skru sammen det gamle igjen. Og hva skjer? Den gamle prosessoren takker for seg.....!!!! Hva nå, da? Jeg har jo bruk for datamaskinen min! Jeg har oppgaver som skal skrives og alt bakgrunnsstoffet mitt ligger der. Jeg har bilder av masse nytt jeg vil vise dere, og jeg får ikke tømt kameraet mitt. Søren klype, nå er jeg sur!

Ja, ja....ugangskråka har i alle fall bestilt ny prosessor...og rett type, denne gang. Forhåpentligvis har jeg den i slutten av uka, og når den er montert har jeg en superrask datamaskin..... I mellomtiden er kråka nødt til å dele laptopen sin med meg. I hvert fall såpass at jeg får sjekka e-post, Hobbyboden og Fjæsboka i blandt. Men faren med denne ordningen kan være at jeg fort kan venne meg til å kunne sitte bedagelig henslengt i sofakroken med datamaskinen på fanget.... og så ender det med at jeg vil ha meg en bærbar, jeg også. Det kan fort bli en dyr oppgradering av den stasjonære pc'en...he he he.

Ingen kommentarer: